enfa
دفتر مرکزی
دفتر مرکزی
کارخانه
021-66405859شنبه تا چهارشنبه 8 تا 17تهران، خ ولیعصر، خ بزرگمهر، پ 36 جدید
013-31882502شنبه تا پنجشنبه 8 تا 17شهر صنعتی رشت، صنعت یکم، خ هشتم
enfa
دفتر مرکزی
دفتر مرکزی
کارخانه
021-66405859شنبه تا چهارشنبه 8 تا 17تهران، خ ولیعصر، خ بزرگمهر، پ 36 جدید
013-31882502شنبه تا پنجشنبه 8 تا 17شهر صنعتی رشت، صنعت یکم، خ هشتم
رتبه اول
احتراق صنعتی
شرکت دانش‌بنیان
کالا خدمت
دارای گواهی‌نامه
IMS
احراز اصالت

مشعل‌های گازسوز برای کوره مستقیم گندله‌سازی شرکت گل‌گهر سیرجان

اهم پروژه ها > پروژه های صنایع فولاد > مشعل‌های گازسوز برای کوره مستقیم گندله‌سازی شرکت گل‌گهر سیرجان

با هدف رفع معضلات مشعل‌های آلمانی موجود بر روی کوره پخت گندله شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر سیرجان، پس از جلسات مداوم در سال ۱۳۹۱ قراردادی با هدف طراحی و ساخت مشعل‌های جایگزین منعقد گردید. فرآیند پخت این کوره از نوع فرایند کوره مستقیم بوده است. در این فرآیند، زنجیرهای متحرک، گندله‌ها را در نواحی حرارتی با رژیم‌های دمایی از پیش تعیین و کنترل شده حمل می‌نماید. در طول کوره مشعل‌هایی نصب شده‌اند که در نواحی پیشگرم و جهنم کوره، حرارت مورد نیاز را تامین می‌کنند. البته هوای مورد استفاده برای خنک‌کاری گندله‌ها به عنوان هوای نواحی پیشگرم و هوای اصلی احتراق مشعل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شرکت شعله صنعت با موفقیت مشعل‌های نمونه‌ی جایگزین را طراحی و در سال ۱۳۹۲ بر روی کوره نصب و راه‌اندازی نمود که این موضوع منجر به قرارداد جدیدی مبنی بر ساخت ۱۲ دستگاه مشعل دیگر گردید که این ۱۲ دستگاه مشعل نیز در شهریور ماه ۱۳۹۳ در محل نصب و راه‌اندازی شدند.

پس از اظهار رضایت کارفرما در دوره یکساله بهره‌برداری، شرکت شعله‌صنعت با موفقیت بیست دستگاه مشعل دیگر را نیز برای این کوره طراحی نمود که نهایتاً در شهریور ماه ۱۳۹۴ در محل نصب و پس از عملیات گانینگ با موفقیت روشن شدند. این امر به منزله جایگزینی کامل مشعلهای آلمانی با مشعل‌های طراحی و ساخت شعله‌صنعت بر روی این کوره بوده است. مشعل‌های تحویلی و نصب شده در ظرفیت‌های ۱/۸، ۳/۵ و ۵/۰ مگاوات بوده‌اند.